Oprosti, ampak bilo je božansko…

Objavljeno 4.06.2010

Gibonni je eden tistih glasbenikov, ki ostaja na vrhu moje lestvice priljubljenosti že leta. Od albuma Judi, zviri i beštimje naprej, menda. V tistem enem pogovoru z njim me je očaral. Zaradi umirjenosti in preprostosti.

Tudi sinoči sem malce zamaknjeno strmela na oder, ko je uspešno mešal svoje stare  uspešnice z novimi skladbami z albuma Toleranca, ki se je očitno že globoko zasidral v srca oboževalcev, saj so razprodane križanke prepevale z Gibonnijem v en glas.

  • Google Bookmarks
  • Yahoo Mail
  • WordPress
  • Hotmail
  • Blogger Post
  • Google Reader
  • MySpace
  • Yahoo Bookmarks
  • Google Gmail
  • AOL Mail
  • Facebook
  • Google Buzz
  • Windows Live Spaces
  • Yahoo Messenger
  • Windows Live Favorites
  • Ping
  • Mozillaca
  • Netlog
  • AIM
  • Share/Bookmark
 

26 komentarjev za 'Oprosti, ampak bilo je božansko…'

  1.  
    Tomi
    4.06.2010 | 16:30
     

    Mene je kot Slovenca zelo sram, da se pri nas gosti in časti samo glasbene goste iz Balkana. Kaj je na njih tako posebnega?? Meni je ta glasba totalno mimo, še v njihovi državi jih skoraj več noben ne posluša, tu pa je že vsak dober, če le hrvaško poje, pa so itak vsi v transu.

    Mene je sram, da so taki glasbeniki uspešni pri nas. No, drugje jih itak nočejo poslušati. Takih hlapcev, kot smo Slovenci, mislim, da jih ni na celem svetu. Klanjamo se hrvaškim pevcem (Dragojeviću, Gibonniju, Stavrosu ipd.). Vem, politika se ne sme mešati v glasbo, ampak vseeno. Četudi bi jaz te pevce sicer poslušal, jih zdaj nekako ne bi mogel, ker… toliko Slovenca pa sem. Toliko morja kot premore Hrvaška, še slovensko bi rada, vi pa hodite te poslušat in podpirat. Pa kaj je narobe z vami folk? Oni pridejo sem, da zaslušijo €€€, ne zato, ker bi Slovence marali. Ko se vrnejo na Hrvaško pa pljuvajo po Sloveniji in Slovencih.

    Pa še to… Ko bo kakšen Slovenec na Hrvaškem redno nastopal (ne le Predin ali Kreslin, tudi ostali), potem bi lahko tile hodili sem pet. Blagovna menjava, če se lahko tako izrazim, ki pa je ni ne v turizmu, (Slovenci predvsem rinejo na Hrvaško, Hrvati ne toliko k nam), pa tudi v glasbi ni te izmenjave (hrvaški pevci nastopajo pri nas, slovenski tam skoraj nič).

    Pa davkov baje ne plačajo. Tako se jezite, ko vlada zviša trošarine in vse mogoče stvari. Tudi taki “pjevači” vam odžirajo denar s tem, ko ne plačujejo naši državi davkov. Tu pa nikogar nič ne moti. Kako to?

    Samo razburjate nas s temi članki. Sram je lahko avtorja. Sram v dno duše.

  2.  
    4.06.2010 | 16:41
     
    Darja

    Avtorice ni sram. Ker nima razloga za to. Za svojim glasbenim okusom trdno stojim in glasbe (k sreči sem očitno dovolj trezna) ne mešam s političnimi intrigami. Metati Gibonnija in Stavrosa v isti koš? Bi rekla, da to kaže samo na glasbeno neizobraženost.

    PS: Avtorica posluša tudi Cetinskega… Na grmado z njo! ;)

  3.  
    Tomi
    4.06.2010 | 17:18
     

    Poveličuješ Gibonnija, kot da je Bog. Domov si ga nesi spat. Ko bi vsaj fejst bil za pogledati, pa še niti to ni. :)

    Ne mečem Gibonnija in Stavrosa v isti koš. Očitno še nisi bila na kakem res dobrem koncertu.

    Glede okusa sicer – sto ljudi, sto čudi, vendar poveličanje hrvaških izvajalcev, ki v svetovnem glasbenem merilu ne pomenijo nič, pa je že veliko veliko pretiravanje. Osladen članek za oceno -1. Sorči, pa lep dan še naprej. ;)

  4.  
    Suzi
    4.06.2010 | 17:21
     

    Glasba ne pozna meja… :)

  5.  
    Dean
    4.06.2010 | 17:35
     

    Tomi, zavrti si ploščo od Slaka in pejdi naprej šraufat traktor…

  6.  
    pale
    4.06.2010 | 17:35
     

    Nikakor se ne strinjam s tabo Tomi. Prva stvar je da ima vsak svoj okus in ne vidim razloga da nekdo ne bi smel oboževat glasbenika ker je Hrvat. (?!) Ljudje ki pluvajo po Slovencih so isti kot tisti Slovenci, ki pljuvajo po Hrvatih. Pač primitivnost.

    Še sam ne poslušam veliko slo glasbenikov, kdo jih bo potem kot izvoženo blago? sej ne rečem, nekaj dobrih se res najde.

    In česa te je sram? Da nastopajo pri nas hrvaški glasbeniki ali nasplošno tujci? Potemtakem ne poslušaš radia oz. tuje glasbe? Nisem zasledil, da si proti nastopom oseb z drugim državljanstvom. Oprosti ampak marsikatera svetovna zvezda se lahko skrije pred Oliverjem, marsikatera tudi ne. Ampak dejstvo je, da določeni glasbeniki s Hrvaške so legende. Si samo protihrvaško naperjen, pa še referendum ti je mogoče povzdignil antihrvaške hormone.

    Nočem bit žaljiv ampak taki komentarji za moje pojme nimajo nič za opravit s kvaliteto glasbe.

  7.  
    Matteo
    4.06.2010 | 17:35
     

    Gibonni je tako vrhunski muzičar, da mu NIHČE od slovenskih glasbenih estradnikov ne seže niti do kolen! Pa tu ne gre samo za glasbo, gre za odnos do glasbe same in pa ljudi, ki jo poslušajo. Tomi, če slučajno ne veš, aktualni single Toleranca je nastajal v 4 studiih na štirih celinah. Pa nimam nič proti slovenskim glasbenikom. Siddharta je napolnila stadion, vsa čast! Dan D, Big foot mama, Kreslin… Vse OK. Ampak ni razloga, da ne bi bili odprti za kvalitetno glasbo, pa ni važno, od kod prihaja.

    Pa saj ne vem, če ima smisel… grem raje na pivo :-) . Ampak včeraj se je pa Gibonni izkazal in je velik car! Škoda, ker ni Slovenec, Tomiju bi bil zagotovo potem všeč ;-)

  8.  
    4.06.2010 | 17:48
     
    Darja

    fejst za pogledat? Stvar okusa… Dobri koncerti? Tretja vrsta na Eaglesih, Zucchero, Michael Buble, ZZ Top, Chris Rea, Brian Adams, Joe Cocker, Spandau Ballet, U2… Pa še sem verjetno kaj pozabila. In ponosna sem, da sem poslušala tudi: Plavi orkestar, Parni valjak, Riblja čorba, prljavo kazalište, Novi fosili… Pa da ne izpostavljam samo tuje: Siddharta, Neisha, Kreslin, Predin, Pankrti… Še kaj? A naštejem še kakega jazzista, klasika? Predolgo bi bilo, a ne?… :) Ni mišljeno kot članek… To je pač moje mnenje… In tako, kot bi lahko brisala vaše, Tomi, ga pravzaprav spoštujem, ker ima vsak pravico povedati, kar misli…

  9.  
    Jurij
    4.06.2010 | 18:05
     

    Tako zaveden Slovenec, ki se tako bori za Slovenstvo in proti tujim vplivom, posebej iz Hrvaške, v isti sapi ne zna uporabiti niti slovenske fraze ampak se takoj oprime hrvaške (beri: “sto ljudi, sto čudi). Tomi ti pa znaš – vse pohvale oz. kakor bi verjetno rekel ti: “svaka čast!” :D Zelo redko me kdo na raznih blogih pripavi do komentarja, ampak kot sem že rekel: “Tomi, ti pa znaš.” :)

  10.  
    Tomi
    4.06.2010 | 18:32
     

    Ne vem, če ste že opazili. V prestolnici so povečini koncerti balkanskih glasbenikov, plakati vsepovsod. Promovira se to kot edino dobro. Dokaz za to ste tudi zgornji komentatorji, ki v isti sapi hvalite hrvaško in grajate slovensko glasbo.

    Rad poslušam tujo glasbo, zelo rad, pa tudi kakšno hrvaško ali slovensko, vendar da nas na vsakem koraku že “posiljujejo” z glasbeniki z juga, pa je že višek. Potem še avtorica Darja napiše ukaj na blogu članek, s katerim opeva pevca, ki v glasbenem svetu ne pomeni NIČ.

    Res imam občutek, da ste nekateri resnično obsedeni s hrvaškimi glasbeniki in vsem, kar prihaja od tam. Ne vem, ali vas tako muči jugonostalgija, ali pa je kaj drugega. Vsekakor pa hrvaška glasba ni niti g od glasbe, če gledamo v svetovnem merilu.

    Jaz bi rad končno videl kak dober koncert v prestolnici, ker srbskih narodnjakov in hrvaških pojokavcev pa sem res, priznam, počasi že sit.

    Glasba res ne pozna meja, vendar zakaj se Slovenci pri tem zmeraj nagibamo na južno? Zakaj ne še na zahod, sever, kamorkoli drugam?

    Nič ne bi imel proti, če bi v enakem številu nastopali tudi glasbeniki iz Avstrije, Nemčije, Italije, katera premore veliko odličnih pevcev (nesporno boljših od Gibonnija), pa jih Slovenija ne pozna. Kaj sploh vemo o ostalih sosedah? Avstriji, Italiji, Madžarski? Nič, skoz ta hrvatija na sporedu. Nisem nacionalist, vendar, kar je preveč, je pa preveč. Pa tako nisem razpoložen zaradi referenduma. Resnica je, da je Slovenija v zadnjih letih postala pravi balkanski kotel, kar ni bila niti v času bivše Jugoslavije in po tej plati pa tudi jaz postanem jugonostalgik. Nekoč smo bili bolj ponosni na svojo glasbo in na svoje korenine, danes pa… me je sram, da živim v državi, kjer je vse tuje več vredno od domačega.

  11.  
    Maja
    4.06.2010 | 18:39
     

    Tomi več kot strinjam se s tabo. Men gre tud že na živce da se sam še Balkan dogaja po Ljubljani. Nč drugega. Ni čudn da vsak ki pride z drugega konca Slovenije misl da je falil in da je v Beogradu. Nč slovenskega ni več v Ljubljani.

    Men je en avstrijski prijatelj enkrat vprašal zakaj se v Ljubljani ne dogaja nč kar je pristno slovenskega. Je rekel da je vse kar vid v Ljubljani videl že v Beogradu in če mamo Slovenci sploh kako svojo prireditev in glasbo pač kaj svojga, kar bi lahk predstavil turistom.

    Tud men vse skup deluje kot da nimamo lastne identitete. Ne vem no. Nismo ne vem kako ponosn narod. Raj bi tuj drek jedli kot pa domačo specialiteto. Tko se men zdi.

    Pa lp vsem, pa ne se prepirat.

  12.  
    Jaz
    4.06.2010 | 18:49
     

    mene pa “je sram, da živim v državi, kjer” živijo tipi tipa Tomi … sram v dno Duše!

    bravo Gibo, bravo Darja!

  13.  
    Simon
    4.06.2010 | 18:59
     

    Kaj ste se spravili na Tomija? Saj je samo resnico povedal. A morda ni res da samo glasbeniki z juga še pri nas nastopajo? Na Hrvaško pa pridejo svetovno znani glasbeniki. Pri nas pa sam škart. Eh.

  14.  
    Simon
    4.06.2010 | 19:04
     

    Jaz pa sloh nene razumem, kak se folk ne navoli tega Gibonnija, Dragojevića in teh hrvaških. Prite malo kam v Avstrijo pa Italijo, pa bote šele potem vidli, kaj so to pravi koncerti. Mi jih sploh nimamo. Balkan Balkan Balkan, ovo je Balkan. :)

  15.  
    PETRA
    4.06.2010 | 19:10
     

    Glasba ne obstaja le južno od Kolpe, pač pa povsod po svetu. Ne bodimo tako ozkogledi. Če gledamo realno, diskriminiramo ostale pevce po svetu kar je zelo grdo. Tudi drugje je dobra glasba mi pa se obnašamo kot da so Hrvati edini na svetu ki znajo pet. Ajajaj.

    Lp in lep vikend.

  16.  
    4.06.2010 | 19:16
     
    Dajana

    Sem mimo njihovega avta danes. Ga pobožala. <3

  17.  
    4.06.2010 | 19:44
     
    IZTOK GARTNER

    Super fotke, vredne carja.

  18.  
    4.06.2010 | 20:17
     

    torej če prav razumem Tomija … ni problem da Darja promovira Gibonija …. ampak to da je Giboni Hrvat :-o kako se bo Tomi … in seveda vsi podobno misleči … opredelil glede Rulet-a … ali jim bo všeč ker je izvajalec Kreslin … ali ne ker je izvajalec tudi Šajeta :-o sprašujem se … ali pravi ljubitelji Glasbe … to ocenjujemo po vsebini … ali le po formi … oz. izvoru ;-)

  19.  
    Gabrijela
    4.06.2010 | 21:58
     

    Meni tudi ni Gibonni všeč. Hrvaški pevci so nasplošno preveč pocukrani za moj okus. Vendar to je le moje mišljenje. :)

  20.  
    herman
    5.06.2010 | 02:35
     

    ma kaj se tuki pričkate … organizatorji najprej in le, kar je povsem razumljivo, organizirajo koncerte, ki prinesejo €€€€. Kdo bo napolnu križanke? Damjan Murko? Fotke? Špica!!!!

  21.  
    Maj
    5.06.2010 | 05:55
     

    To, da priseljenci z juga radi poslušajo balkansko musko razumem. Zakaj pa Slovenci tako obožujejo balkansko musko pa mi ni jasno.

    Sam sem za tega tipa komaj parkrat slišal, danes ga pa sploh prvič vidim-doslej sem mislil, da gre za nekega mladeniča;)

  22.  
    Matteo
    8.06.2010 | 08:02
     

    Očitno sem šel zadnjič pre hitro na pivo. Ampak zdaj mo gre pa res že na k…, ko dajete vse glasbenike in kvazi glasbenike južno od Kolpe v isti koš! Sam sem aktiven šolan glasbenik, špilam v bendu, rolam muziko in delam na radiu. Obiskujem samo najboljše koncerte in Gibo je bil eden boljših. Priznam, da je imel včasih boljšo zasedbo, da je Brkić špilal kitaro kot tiger in je bilo tako tudi slišat. Ampak pustimo to. Debata teče o Gibonniju, čigar fotke je Darja objavila in napisala svoje vtise o koncertu. Kot sem že v prejšnjem komentarju napisal, gre za glasbenika brez meja, ki je samo en komad iz nove plate snemal na štirih kontinentih. In kdor na račun Gibonnija govori o balkanu in južnem kotlu, ta je ubogi na duhu in jasno govori, da nima nikakršnega smisla za glasbo. Zato tudi na tem blogu nima kaj iskati.

    Res pa je, da je Slovenija pravi raj za čefurijado, kar gre pa tudi meni močno na živce. Vendar to so čisto druge stvari, ki nimajo veze z dotičnim glasbenikom in ne spadajo na ta blog. Vsekakor pa ostajam optimist in sem vesel Deep Purplov v LJ, veselim se že Billyja Idola in še kopico svetovnih zvezd, ki bodo prišli v Ljubljano. Seveda se veselim tudi prihajajočega poletja in obilico slovenskih koncertov. Upam, da vsaj na kakšnem srečam Tomija, da mi plača pir, ko me je zdaj že 2x kar dobro spravil ob živce ;-) .

  23.  
    Matteo
    8.06.2010 | 08:11
     

    Aja, pa še to… Cel blog sem šel še enkrat brat, pa nikjer nisem videl, da bi kdo grajal slovenske glasbenike, kot je napisal Tomi. Ravno nasprotno. Jaz sem jih kar nekaj izpostavil in jih upravičeno pohvalil, ampak nihče pa ni pisal žal besede čez njih. Imam občutek, da določeni komentarji sploh niso komentarji.

  24.  
    10.06.2010 | 16:23
     

    Dobra glasba je dobra glasba in nič drugega. Pa če le-ta prihaja iz Afrike, Malezije, Hrvaške ali Islandije. Je čisto vseeno. In če se V Ljubljani dogaja samo t.i. Balkanska glasba je to znak, da je to množicam všeč, sicer teh glasbenikov ne bi bilo tu (nihče namreč ne igra za “žreblje”). Gibonni je tudi meni zakon. Zaradi globine njegovih besedil in profesionalno zašpilanega koncerta je v vrhu mojih izbranih glasbenikov (poleg Enigme ipd). Pa kaj če je Hrvat? Michael Cretu (Enigma) je Romun, so what? Vse kar šteje je glasba in čisto nič drugega…

  25.  
    10.06.2010 | 16:26
     

    ….ah Darja oprosti, ampak tvoje fotke so res top… Navkljub močni rdeči luči ti je uspelo ohraniti prave barve… Si mojstrica koncertne fotografije… Bravo…

  26.  
    13.07.2010 | 15:23
     
    Darja

    @Sašo: Hvala. Cenim mnenje tako dobrega fotografa. Se bojim, da mi bo kar malce v glavo stopilo… :)

Komentiraj

Informacije za komentatorja
Preskok v novo vrstico se pojavi samodejno. Vaš E-Mail ne bo nikoli objavljen.

(obvezno)

(obvezno)


RSS vir za komentarje | TrackBack URL

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !